quarta-feira, 30 de dezembro de 2009

Música de Ana: Quero voltar a ver-te de novo

I've thought about running away
But I'm not on time
You stay in my voice Preos
And I'm already tired
I want to go back to see you again
I think I was crazy
do not know why
You stay stuck inside me
You're almost my body and shine of my eyes
I finally
I want to go back to see you again
You are the maelodia
I look
And I want to go back even if it costs
And I want you to come back to me
and then my best friend Carla tells me
Oh she's just being Ana
You percegues me to life
and I you
I want to go back to see you again
I think I started to maddening
But I'll leave it ai ------------
and I grab life
and all
and leave me
you are in me ...
want to go back to see you again
You are the melody
I look
And I want to go back even if it costs
And I want you to come back to me
and then my best friend
Oh she's just being Ana
I want to go back to see you ----------
You are the amelodia I look
And I want to go back even if it costs
And I want you to go back paramim
and then my best friend Carla tells me
Oh, she's just being Ana
Oh Oh ai
I want to go back to see you again

4 comentários:

  1. I love you a música. Adoro-a.

    ResponderEliminar
  2. Olá. Adoro o blog excepto a parte de dizerem que a Selena, a Miley, a Demi e a Ana estiveram no blog.
    Sei perfeitamente que a pessoa que inventou este blog não as conheçe.
    Eu já falei com a Ana e a Demi e disseram-me que nunca falalram com ninguém desse blog.
    Adoro-vos Ana Mileyb Selena e Demi

    ResponderEliminar
  3. Parvoíce de blog... por favor -.-'' "TENHO FÃS" só se for de demencia!

    ResponderEliminar
  4. adorei o teu blog nao qero saber se e falso
    ou verdadeiro adora mas a parte q falada vida da
    miley nao liga sa envegosas vou te dizer um verso:
    nunca abaixes a cabeça
    para qem tem odeia
    diz sempre diz
    eu sou mais
    eu

    ResponderEliminar

Comentem com moderação!!!